۱۳۹۴ خرداد ۳۰, شنبه

هنرهمراهان خوب آشپزون ( شماره ۴ )


دوستان عزیز و همراهان خوب من ( آشپزون ) ممنونم که به رسپیهای من اعتماد میکنید و با من همراه هستید . من برای تشکر از شما عزیزم و همینطور یادگاری برای خودم کارهای قشنگ شما رو که از روی رسپیهای که من گذاشتم درست کردید و عکسش رو فرستادید اینجا ( وبلاگم ) میگذارم . شاید خیلی از کارها فراموش کرده باشم خوب من ۴ سال هست که با پیج آشپزی در فیسبوک فعالیت میکنم در این مدت هم دوستان بسیارازرسپیها استفاده کردند وعکسش رو هم فرستادند ولی متاسفانه آرشیو نکردمشون !!!!!! همینجا ازاون دوستان خواهش میکنم که دوباره عکسها رو برای من بفرستند تا به اینجا منتقل کنم . ممنونم 
نکته : 
۱- برای دیدی رسپی عکسهایی که میبینید فقط کافی روی اسم خود غذا یا کیک یا مافین کلیک کنید تا رسپی اصلی اون رو بتونید ببیند و استفاده کنید . 
۲- از تمام دوستان وبلاگ نویس عزیزم که از کارهای من استفاده کردند و لینک رو هم زحمت کشیدند گذاشتند و از من به نوعی هم اسم بردند ممنونمممم . به دلیل اینکه اکثرا دوستانم کپی وبلاگش رو بسته هست نمیشود عکسها رو اینجا کپی و بزارم ولی از همه دوستانمممم ممنونم که اعتماد کردند و از رسپیهای من استفاده کردند .
۳- من منتظر عکسهای بیشتری از شما عزیزان هستم تا به اینجا اضافه بشه و آرشیو خوبی هم از هنر دوستان خوب آشپزون بشود . ممنونممممم
۴ - این سری سوم ازآلبوم هنر شما همراهان و دوستان خوبم هست باشد که به آلبوم ۱۰ و ۱۰۰ و ۱۰۰۰ و ....  برسیم که مطمئنم با داشتن و حمایت شما خوبان خواهیم رسید.۵ - شما عزیزان میتونید آلبومهای قبلی هنر کاربران رو با کلیک شماره آلبومها ببیند .  آلبوم شماره ۱ از هنر عزیزان و آلبوم شماره ۲ از هنر عزیزان وآلبوم شماره ۳  از هنر عزیزان

                                                                 
                                        ( نان باگت ) هنر خانوم مژده امیری عزیزم 




                                      ( نان پنجره ای ) هنر دوست خوبم نجمه جون



                                                       
                                      ( نان باگت ) هنر خانوم مژده امیری عزیزم 



                          ( نان پنجره ای ) هنر دوست خوبم نجمه جون 



                   ( نان رول پودینگ کشمشی ) هنر دوست هنرمندم مژده امیری عزیز 




              ( نان رول پودینگ کشمشی ) هنر دوست هنرمندم مژده امیری عزیز 



                    ( بورانی بادمجان ) هنر دوست خیلی خوبم الهه جون



                                ( کیک کنجدی ) هنر دوست هنرمندم مژده امیری عزیز 




                    ( کیک کنجدی ) هنر دوست هنرمندم مژده امیری عزیز


                               ( هلیم ) هنر الهه جون دوست خوبم 




بقوتشن ( Brötchen ) که خانوم راحله قوچانی عزیز



 ( نون بربری ) هنر خانوم نسرین نعمتی عزیز



مافین لیمو ) هنر دوست هنرمندم خانوم مژده امیری عزیز 




زولبیا ) هنر خانوم Zainab Sarvar عزیز

( حلوا )  هنر خانوم ندا مدارس عزیز 






هلیم ) هنر دوست خوبم نجمه جون





( شیرینی نارگیلی )  هنر دوست خوبم پریسا جون







( کیک سیب پنیری )  هنر خانوم مینا عزیز





( کیک سیب پنیری )  هنر خانوم مینا عزیز





( کیک گلابی ) هنر خانوم Shery Sh عزیز





( کیک سیب پنیری ) هنر خنوم بهاره مقدم عزیز






( کیک سیب پنیری )  هنر خانوم مینا عزیز 




( حلوا شیر )  هنر خانوم مینا عزیز




( خورشت فسنجان ) هنر پریسا جون 



رولت ) هنر دوست عزیز خانوم مژده امیری




( کیک یزدی ) هنر دوست خوبم پریساجون 



 ( کیک یزدی ) هنر دوست خوبم پریساجون




( کیک دارچینی ) هنر خانوم Somi Resasade عزیز




            ( حلوای هویج ) کارخوشگل دوست با سلیقه من راحله جون
              

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر